Brev:
Anbefalinger om jern
4. november 2016
Alder:
6 mdr.
Anbefalinger om jern
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål omkring jerndråber, det er jo anderledes nu end da jeg fik vores første dreng :) Og i mødregruppen er vi ikke helt enige og har fået lidt forskelligt at vide...
Så vil du ikke være sød at fortælle, hvordan det er med jerndråber nu, og hvordan jeg sikrer ham det han har brug for?
Kærlig hilsen
Mette